Від екології харчування залежить наше здоров'я й тривалість життя!

четвер, 20 лютого 2014 р.

Вітаємо!

Добрий день шановні відвідувачі блогу! 
Вас вітають учні та вчителі Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Запорізької області. Представляємо Вам свої матеріали навчального проекту з екології "Випробування їжею!" за програмою «IntelⓇ Навчання для майбутнього», який проходив в нашій школі протягом лютого 2014 року.


         Актуальність проекту:
  • Через нераціональне харчування людина втрачає до 10 років здорового життя.

  • Лише третина людства забезпечена харчуванням, яке має достатню калорійність та раціональну структуру.

  • Хімізація виробництва продуктів харчування викликає небезпеку для здоров'я людини.

  • Учні нашої школи часто вживають «заборонену» для дітей їжу, купуючи у супермаркетах.

  • Одна пачка чипсів на день рівносильна вживанню 5 літрів рослинної олії на рік. 
     Мета проекту: ознайомитися з поняттям "екологія харчування", з'ясувати, чи можливе здорове харчування в сучасному житті, в Україні; проаналізувати зв'язки між якістю харчування та станом здоров'я, провести відповідні експерименти для конкретного продукту (чипсів) та зробити висновки щодо існування здорової їжі. Вдосконалити уміння та навички ефективно представляти результати досліджень за допомогою діаграм, презентацій, публікації тощо, уміння ілюструвати ідеї, висновки, комбінуючи текст і зображення, вдосконалити вміння збирати й обробляти інформацію, використовуючи форми опитування, ресурси Internet, розвивати навички критичного мислення та уміння аргументовано доводити власну думку, виховувати патріотичні почуття, почуття шанобливого ставлення до  власного здоров’я,  навколишнього середовища.
Ключове питання: Чи можливе здорове харчування в сучасних умовах? 
Тематичні питання:
· Сучасні технології виробництва продуктів – за чи проти здоров’я?
·  Чи впливає якість харчування на якість життя?
·  Яка їжа вважається здоровою?
·  Чипси – користь чи шкода?
Ідея: проекту виникла на уроці екології під час вивчення теми «Структура сучасної екології та її місце в системі наук» після ознайомлення з інформацією про питання, які вивчає агроекологія. Розглянули основні напрямки досліджень агроекології та досягнення людства в землеробстві, сучасні технології виробництва продуктів харчування. Ми замислились над питанням існування екологічного харчування, залежності якості життя від корисності їжі. Зрозуміли, що проблематика цього питання актуальна для учнів та батьків, вирішення проблеми  потребує нових знань, що стало потужною мотивацією до творчої діяльності.

8 коментарів:

  1. Дуже цікаво!! В наш час, потрібно піклуватися про своє здоров'я!!! Багато чого дізналася нового и потрібного!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже сподобалась робота моїх однокласників.Ця інформація мені дуже сподобалась,вона важлива у наш час.

    ВідповістиВидалити
  3. чудовий проект, а головне - корисний.
    Тема, на сьогодні надзвичайно актуальна!
    МОЛОДЦІ!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Я думаю, учасники проекту зробили для себе корисні висновки!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікава тема. Знайшла для себе багато цікавого. Я вважаю, що цю інформацію повинен знати кожен!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за грунтовне дослідження, надзвичайно корисний та важливий проект!

    ВідповістиВидалити
  7. Актуально і своєчасно, корисно й практично. Успіхів у подальших дослідженнях!

    ВідповістиВидалити